فیزیوتراپی در منزل

فیزیوتراپی در منزل تهران

چرا فیزیوتراپی در منزل

فیزیوتراپی یکی از حوزه های مهم علوم پزشکی و توانبخشی است که نقش مهمی در بهبود و درمان دردهای اسکلتی_عضلانی، درمان عوارض ناشی از آسیب های مغزی و بی تحرکی در افراد سالمند دارد. درمان های فیزیکی و غیر جراحی همچون فیزیوتراپی در منزل و کلینیک امروزه طرفداران زیادی پیدا کرده و بسیاری از بیماران تمایل دارند تا بجای قرار گرفتن زیر تیغ جراحی با روش هایی همچون فیزیوتراپی بهبود یابند.

دامنه درمان توسط فیزیوتراپی:

• نورولوژی (بیماری های مغز و اعصاب)
  • بیماری های تنفسی و قلبی عروقی
  • بیماری های پوستی و روماتیسمی
  • بیماری های ارتوپدی
  • آسیب های ورزشی
  • سوختگی
  • زنان

تلفن استعلام هزینه فیزیوتراپی در منزل:

چه کسانی به فیزیوتراپی در منزل نیاز دارند؟

فیزیوتراپی در منزل به طور کلی برای افراد با مشکل حرکتی که به سختی می‌توانند از خانه خارج شوند بسیار مفید فایده است. به دلیل شیوع چاقی در بین افراد در کنار سبک زندگی بی تحرک، اختلالات اسکلتی _ عضلانی نسبت به گذشته شیوع بیشتری پیدا کرده و همین امر اهمیت درمان‌های فیزیکی همچون فیزیوتراپی را بیش از پیش افزایش می دهد. بسیاری از بیماران به دلیل عوارض بیماری‌ها و یا پس از اعمال جراحی دچار مشکلات حرکتی عدیده ای می شوند که آن ها را نیازمند خدمات فیزیوتراپی در منزل می کتد. از این رو فیزیوتراپی در منزل خدمتی ارزشمند برای این افراد به شمار می رود. اگر شما ساکن تهران هستید، هم اکنون با تماس با کلینیک خانه سلامت (سعید مزین) می‌توانید برای فیزیوتراپی در منزل در تهران نوبت بگیرید.

بیماران مبتلا به سکته مغزی، فلج مغزی و ام اس دچار درجاتی از ناتوانی در حرکت و تعادل هستند و خروج از منزل برای این افراد در مواردی بسیار دشوار است، به همین دلیل فیزیوتراپی در منزل برای این افراد ضروری است. فیزیوتراپی در منزل برای سایر بیماری های ایجاد کننده مشکلات حرکتی و تعادل برای فرد نیز مناسب و ضروری است. بیماری هایی نظیر آرتروز و آرتریت روماتوئید سبب بروز درد و محدویت حرکتی مفاصل می شوند و به همین دلیل نیازمند درمان با فیزیوتراپی هستند.

فیزیوتراپی فقط برای بیماران سکته مغزی یا شکستگی نیست و طیف گسترده‌ای از درد های عضلانی، ارتوپدی، تنفسی و قلبی را می‌توان با آن درمان کرد. بسیاری از بیماران پس از جراحی های ارتوپدی بخصوص جراحی های اندام تحتانی دچار مشکل در حرکت شده و توانایی مراجعه به کلینیک فیزیوتراپی نداشته و نیازمند فیزیوتراپی در منزل هستند. در صورت ساکن تهران بودن، این بیماران می‌تواندد از ویژگی فیزیوتراپی در منزل در تهران کلینیک خانه سلامت (سعید مزین) استفاده کنند.

فیزیوتراپی سالمندان

فیزیوتراپی سالمندان یکی از حوزه های تخصصی فیزیوتراپی است که به کاهش مشکلات و عوارض دوران سالمندی کمک می کند. با توجه به افزایش جمعیت سالمندان در جامعه ما و نیاز این افراد به خدمات توانبخشی از جمله فیزیوتراپی، اهمیت این رشته درمانی و توانبخشی افزایش یافته است.

فیزیوتراپی زنان باردار

کمر درد در اکثر زنان باردار دردی مشترک است. دردی که با افزایش سن ازدواج و باردار شدن، مرتب در حال افزایش است. در روز هایی که خارج شدن از خانه برای مادر و کودک خطر دارد، فیزیوتراپی زنان باردار در منزل، یکی از راه های موثر تسکین درد است. فیزیوتراپی در بیماری های زنان نیز از حوزه های تخصصی فیزیوتراپی است که می تواند به کاهش مشکلات و عوارض بارداری و زایمان و بهبود برخی مشکلات و بیماری های مرتبط با بانوان کمک کند.

فواید فیزیوتراپی در دوران بارداری:

کاربردهای فیزیوتراپی در منزل

فیزیوتراپی می‌تواند طیف متنوعی از درد ها را تسکین دهد. چه درد هایی که یک شبه ایجاد شده اند و چه درد هایی که سال ها است بیمار را اذیت می‌کنند.

۱_فیزیوتراپی آسم در منزل

آسم بیماری تنفسی است که تنفس بیمار را سخت می‌کند. تنگی موقت مجرا های هوایی حاصل از آسم می‌تواند با آموزش تمرینات تنفسی توسط فیزیوتراپیست تسکین یابد.

۲_فیزیوتراپی گردن در منزل

گردن یکی از آسیب‌پذیرترین عضو های بدن است. انواع درد گردن ریشه در ساییدگی، کاهش فاصله، پارگی دیسک، و آرتروز دارد. انواع زمینه های درد گردن را می‌توان با فیزیوتراپی در منزل درمان کرد.

۳_فیزیوتراپی زانو

زانو به جهت راه رفتن اهمیت بالایی دارد. وارد کردن فشار زیاد و بلندمدت به زانو درد هایی را بوجود می‌آورد. مشکلات ارتوپدی، آرتروز زانو، پارگی رباط صلیبی و تعویض مفصل زانو را می‌توان با یک برنامه اصولی فیزیوتراپی به وضعیت عادی خود برگرداند.

۴_فیزیوتراپی پارکینسون

نورولوژی یکی از حیطه های درمانی فیزیوتراپی است. این اختلال حرکتی توسط فیزیوتراپی قابل بهبود است.

۵_فیزیوتراپی فلج

افراد فلج به دلیل ناتوانی بیشتری که دارند برای درمان علاوه بر فیزیوتراپیست، کمک بیشتری از جانب خانواده و دوستانشان را نیاز دارند تا پیشرفت با فیزیوتراپی حاصل شود. برای رفع این مشکل، ما فیزیوتراپی در منزل و برای بیماران ساکن تهران، فیزیوتراپی در منزل در تهران را پیشنهاد می‌دهیم.

بیماری های بسیار دیگری مانند حمله قلبی و سکته مغزی وجود دارند که دامنه درمان فیزیوتراپی شامل آنها می‌شود.

فواید فیزیوتراپی در منزل

فیزیتراپی در منزل فواید بسیاری دارد که موارد ذیل در مورد افرادی که به هردلیل عدم توانایی یا راحتی بیشتر، ترجیح می‌دهند فیزیوتراپیست به خانه بیاید را هم شامل می‌شود:

فیزیوتراپی در منزل برای گروه های سالمند، زنان باردار، بیماران پس از جراحی یا حوادث و… بسیار مناسب است که به افزایش کیفیت درمان و جلوگیری از آسیب های ثانویه کمک شایان توجهی می‌کند.

روش های درمانی فیزیوتراپی در منزل

و دکتر فیزیوتراپی برای انجام فیزیوتراپی در منزل از تکنیک های مختلفی مانند درمان دستی، درای نیدلینگ، الکتروتراپی، اولتراسوند، تمرین درمانی و … استفاده می کند.

فیزیوتراپی در منزل تهران

هر  ماساژوری فیزیوتراپیست نیست!

فیزیوتراپی خدمتی تخصصی است و تنها باید توسط فیزیوتراپی که در دانشگاه های مورد تایید وزرات علوم تحصیل کرده و دارای تاییدیه نظام پزشکی است انجام بگیرد. برای دریافت هرگونه خدمات درمانی از جمله فیزیوتراپی در منزل حتما کارت نظام پزشکی را از درمانگر خود طلب کنید. به تازگی برخی مراکز در حوزه های غیر مرتبط با فیزیوتراپی اقدام به فرستادن افرادی غیر مانند کارشناس تربیت بدنی به منازل برای انجام خدمات فیزیوتراپی در منزل می کنند که نیازمند هوشیاری خانواده های محترم و رسیدگی دستگاه های مربوطه به این تخلف می باشد.

سوابق و مدارک فیزیوتراپیست دکتر سعید مزین

فیزیوتراپی در منزل به جهت اینکه خارج از مطب می‌باشد، نیازمند این است که فیزیوتراپیست مدارج و دوره های معتبر را گذرانده باشد تا بهترین راه درمانی پیگیری شود. دکتر سعید مزین با داشتن مدارک معتبر ملی و بین‌المللی، دانش فیزیوتراپی را با تجربه خود همراه کرده است تا بهترین فیزیوتراپی در منزل را برای شما به همراه داشته باشد.

برخی از درجات علمی سعید مزین:

مهمترین عامل اعتماد به یک فیزیوتراپیست، رضایت بیماران می‌باشد. می‌توانید در ویدیو زیر بخشی از رضایت بیماران اخیر سعید مزین را مشاهده کنید.

بیمارانی که تجربه طی کردن دوره درمانی با دیگر فیزیوتراپیست های داخلی و خارجی مثل آمریکا و آلمان را داشته اند نیز پس از مقایسه این مرکز با دیگران، بهترین فیزیوتراپیست را سعید مزین می‌دانند.

اطلاعات بیشتر در رابطه با فیزیوتراپی پا در منزل

فیزیوتراپیست سعید مزین