درمان دیسک گردن با فیزیوتراپی

درمان دیسک گردن

من روز اولی که وارد این مجموعه شدم، چهار شبانه روزی بود نخوابیدم! به شدت دچار آسیب دیدگی شده بودم در ناحیه گردن که عصب شونه ام رو درگیر کرده بود به دست چپم. آقای مزین واقعا از دل و جون مایه گذاشتن. طی چهارده پانزده جلسه من کاملا بهبود پیدا کردم که فکر نمی کردم و از ایشون متشکر ام و سپاس گذارم. واقعا بیماری که دچار درد شدید میشه، حالا در هر فسمت بدن، زندگی آدم رو مختل می‌کنه. وقتی یک شب آدم نتونه بخوابه، تمام زندگی‌ش بهم میریزه.

 

درمان گردن درد

با سلام. در خدمت آقای ماکویی عزیز هستیم، بیمار گردن درد ما که بعد از ۲ماه به ما مراجعه کردن. یه فالو آپ داشتیم ازشون. حول و حوش چهارده، پونزده جلسه تراپی رو پیش ما انجام دادند. یه کروتوژن تقریبا شدید در ناحیه سی۴ سی۵ در ناحیه گردنی شون داشتن. تقریبا میشه گفت کیس عمل بودن! می‌خوایم یه شرح حالی به ما بدن که چطور بود اوضاعشون و بعد چند جلسه چطور شدند و الان هم که دو ماه تقریبا گذشته، چطور هستند. یه پوینتی به ما بدن.

بعد از این دو ماه که از تراپی‌ت گذشته اومدی پیش ما یه احوال پرسی باهم کردیم، می‌خوام بدونم در این دو ماه چه بر شما گذشت. آیا درد برگشت یا اوضاع خوب بود؟

من فقط تمریناتی که شما فرموده بودید رو انجام دادم. وقتی این تمرینات رو انجام می‌دم، کاملا احساس آرامش می‌کنم و هر روز احساس میکنم که رو به بهبودم. خصوصا روز هایی که تمرین دارم.

ممنون که مجموعه ما رو انتخاب کردید. امیدوارم همیشه این سلامتی درمان گردن درد که بدست آوردی رو قدردان‌اش باشی تا از این سلامت مجددی که بدست آوردی، نهایت استفاده رو بکنی

 

* عضو بنیاد ملی نخبگان
* رتبه ١ دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی
* رتبه ٢ آزمون تخصصي فيزيوتراپي
* فیزیوتراپی ورزشی از دانشگاه علوم پزشكی تهران
* بورد تخصصي منوال تراپی از دانشگاه جورجيا آمريكا
* بورد تخصصی فیزیوتراپی از آمریکا

آدرس مركز:
تهران، بام سعادت آباد، بلوار حق شناس، برج آرک طبقه همکف

تلفن فیزیوتراپی در تهران:

۰۹۱۹۸۰۴۹۰۶۰

۰۲۱۲۲۱۴۵۶۵۱

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

فهرست مطالب

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماسخانهمقالات