فیزیوتراپی آمریکا یا ایران بهتره؟

فیزیوتراپی ایران بهتره یا امریکا؟

با سلام. در خدمت خانم صمیمی هستیم. از بیماران عزیزمون که افتخار داشتیم در خدمتشون باشیم برای درمان گردن دردشون. می‌خوایم از زبون خودشون تعریف کنند که چه مشکی داشتن و اینجا چه شرایطی بهشون گذشت و الان حالشون چطور است.

 

‌‌‌‌‌‌‌‌فیزیوتراپی گردن درد

من اولین بار توسط مامانم با آقای آشنا شدم که درد شدید کمر اینجا اومد و البته هنوز هم تحت درمان هستند. اولش نمی‌دونستم بیام یا نیام اما مامانم خیلی تعریف کرد و دیگه من هم دل رو زدم به دریا و اومدم و خداروشکر خیلی باعث افتخاره با آقای مزین آشنا شدم. بسیار توی کارشون تبحر دارند. خیلی با علم هستند. من درد خیلی بدی در مدتی که ایران هستم در گردنم داشتم.

 

درمان با انواع روش های فیزیوتراپی

می‌تونم بگم یه پکیج خیلی خوبی به همه بیمارانشون ارائه میدن مثل منوال تراپی، طب سوزنی، ورزش و… که خداروشکر فقط در ۷ یا ۸ جلسه ۹۰درصد بهبود پیدا کردم.

 

خب ایشون چون ساکن امریکا هستند می خوایم بپرسیم که درمان در آمریکا با درمان در ایران را چطور دیدید؟ برتری داشت؟\

 

تجربه فیزیوتراپی در امریکا

من اونجا تراپی رفتم اما اصلا قابل مقایسه نیست! اینجا خیلی بهتر هست. امریکا هر بار رفتم فیزیوتراپی فقط ورزش بوده و هیچ کدوم این کار هایی که شما انجام دادید، نیست. دست تون درد نکنه. خیلی خوش حال شدم از آشنایی با شما. دوست داشتم ایران بودم و ادامه میدادم اما کم سعادتی بنده است. تشکر. لطف دارید.

فیزیوتراپی توی ایران بهتره یا امریکا؟ سوالیه که توی این کلیپبهش پاسخ داده شده . . . خانم صمیمی از بیماران عزیزمون که بعد از اومدن به ایران به توصیه مادرشون به ما مراجعه کردن و الحمدالله بعد از ۶-۷ جلسه ۹۰٪ دردهای ستون فقرات گردنشون بهبود پیدا کرد،ما از کلی تکنیک براشون استفاده کردیم و البته این تکنیک ها رو ما برای تمام بیماران مرکزمون انجام میدیم، کیا تجربه درمانی تو مرکز ما دارن؟ کیا دوس دارن بیان کلنیک ما و ار خدمات مرکز مون استفاده کنن؟ . . خب بیایین کامنت بزاریم ببینیم کیا تجربه درمانی پیشمون داشتن و راضی بودن از ما و کیا دوس دارن بیان که با دیدن کامنت ها مطمئن شن به اومدن .

 

فیزیوتراپی گردن در تهران

مرکز فیزیوتراپی مزین آمادگی دارد تا انواع گردن درد شما را با استفاده از روش های متنوع درمانی تسکین ببخشند.

* عضو بنیاد ملی نخبگان
* رتبه ١ دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی
* رتبه ٢ آزمون تخصصي فيزيوتراپي
* فیزیوتراپی ورزشی از دانشگاه علوم پزشكی تهران
* بورد تخصصي منوال تراپی از دانشگاه جورجيا آمريكا
* بورد تخصصی فیزیوتراپی از آمریکا

آدرس مركز:
تهران، بام سعادت آباد، بلوار حق شناس، برج آرک طبقه همکف

تلفن فیزیوتراپی در تهران:

۰۹۱۹۸۰۴۹۰۶۰
۰۲۱۲۲۱۴۵۶۵۱

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

فهرست مطالب

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماسخانهمقالات