درمان تنیس البو بدون جراحی و دارو

با سلام. در خدمت خانم پیروزی عزیز، بیمار نازنیم مون هستیم. که حدود دو سالی درگیر بیماری آرنج تنیس بازان یا تنیس البو بودند. حدود سه ماه باهم در ارتباط بودیم برای درمان تنیس البو شون. میخوایم از زبون خودشون بشنویم که در این دو سال چه اقداماتی انجام دادند و رفته رفته وقتی پیش ما اومدند چطور شد. امروز جلسه آخرشون هستند و از وضعیت امروز شون بفرمایند.

من از تقریبا تابستان سال ۱۳۹۸ درگیر این بیماری شدم. یه سوزش زیاد در آرنج ام داشتم. رفتم بیمارستان، گفتند تنیس البو هست و یکسری دارو و آمپول دادند. یعنی سه تا سه بار آمپول زدند و گفتند بعد سه ماه درست میشه اما من فقط یک ماه درد نداشتم و بعد دوباره درد شروع شد. ی هم گفتند باید عمل بشه!

بعد اومدم پیش مزین و فیزیوتراپی شروع کردم. امروز جلسه آخرم هست و خیلی راضی هستم. چون قبلا شب ها اصلا نمیتونستم حداقل روی دستم بخوابم و الان راحت هستم.

پروسه درمان و بهبود شما از کی شروع شد؟ یعنی از جلسه چندم یا بعد از چند ماه در این سه ماه که در ارتباط هستیم؟ فکر کنم ماه اول خیلی بیشتر پیش من اومدید و ماه دوم و سوم یه مقدار فاصله افتاد. از جلسه چندم بهتر شد؟

از جلسه دهم بهتر شد. الان درد در حرکات ندارم و شب راحت میخوابم و اصلا دارویی استفاده نمیکنم

درمان بیماری های التهابی مثل بیماری تنیس البو، کاملا با پروسه فیزیوتراپی قابل حل شدن است. یعنی نیاز به هیچ تزریقی وجود ندارد. نیاز به کورتون یا پی آر پی نیست. اینها کمک کننده هستند اما جایگاه علمی بالایی در درمان ندارند.

درمان تنیس البو کاملا و به صورت صد در صد همونطور که مشاهده میکنید با فیزیوتراپی انجام میشود. بعد از دو سال از درد های شبانه ای که داشتند، تقریبا یک سه ماهی هست که با ما کار میکنند درمان شدند و هیچ کدام از این درمان هایی که قبلا انجام دادند، به کارشون نیومد.

خیلی ممنون که مجموعه ما رو برای درمان انتخاب کردید. امیدوارم از سلامتی که بدست آوردید نهایت استفاده رو مادر داشته باشید.

 

* عضو بنیاد ملی نخبگان

* رتبه ١ دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی

* رتبه ٢ آزمون تخصصي فيزيوتراپي

* فیزیوتراپی ورزشی از دانشگاه علوم پزشكی تهران

* بورد تخصصي منوال تراپی از دانشگاه جورجيا آمريكا

* بورد تخصصی فیزیوتراپی از آمریکا

 

آدرس مركز:

تهران، بام سعادت آباد، بلوار حق شناس، برج آرک طبقه همکف

 

تلفن فیزیوتراپی در تهران:

 

۰۹۱۹۸۰۴۹۰۶۰

۰۲۱۲۲۱۴۵۶۵۱

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

فهرست مطالب

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماسخانهمقالات